Betingelser

Hundekompanjongen

Lurer du på noe vedrørende våre produkter kan du sende en epost til bestilling@hundekompanjongen.no

 

 

Vi har tre forskjellige betalingsløsninger for deg som kunde.

1.

Du kan betale kontant eller med kort ved henting av produkter på vårt hentelager i Sørum.

Hvis varen er på lager vil produktene som regel være klare for henting dagen etter bestilling, men vi vil sende ut en sms/epost når varene er pakket klare.

2.

Man kan betale via bankoverføring.

Pakken sendes så fort pengene er på konto. Dette er en mellomløsning som fryses frem til produktet er hentet på postkontoret. Hvis pakken ikke kommer frem vil pengene betales tilbake samme dag man melder inn at pakken ikke er ankommet.

3.

Man kan betale via PayPal.

 

 

Uavhentede pakker belastes med et returgebyr. Faktura sendes med betalingsfrist på 7 dager.

 

Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven

 

Angrerett og retur:

Ifølge Loven skal angrefrist skjema følge med hver sending. Vi har valgt å ikke sende skjema med hver sending, både for å spare miljøet for mye ekstra papir og for at vi sjelden opplever at kunder returnerer varer. Skulle du ønske å benytte deg av Angrefristloven så ta kontakt og vi sender det til deg pr.mail.

Ifølge Loven har du 14 dagers returrett!

Vær oppmerksom på at du mister denne retten hvis varen er brukt eller behandlet på en måte som har redusert dens verdi, og ikke lenger er i salgbar stand. Det samme gjelder hvis originalemballasjen er åpnet.

Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrettloven) av 21. desember 2000 nr. 15.

Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen eller emballasjen er brukt eller åpnet, eller på annen måte forringet og ikke i salgbar stand.

 

 

Reklamasjon/ Mangel:

Hvis du skulle motta en ødelagt vare fra oss, eller hvis det mangler noe i pakken din, ber vi deg om å kontakte oss så raskt som mulig, så vi kan rette opp feilen. Hvis det ser ut som varen kan ha blitt ødelagt i postgangen, er det viktig at du tar vare på emballasjen for oss i tilfelle vi må vise den frem av forsikringsgrunner. Er pakken sendt med sporing er det selv kunden som må ta kontakt med posten, da slike pakker er forsikret av dem. Ta vare på originalemballasjen hvor produktidentiteten står.

 

Feil på siden:

Vi tar forbehold om feil produktbeskrivelse, priser eller annen informasjon som fremkommer på våre internettsider. All produktinformasjon er stort sett hentet fra våre leverandører.

Det hender også innimellom at vi har gått tom for ett produkt. Du vil da få beskjed om dette med en gang med spørsmål om du ønsker å vente på produktet når det kommer inn på lager igjen.

Vi gjør vårt ytterste for å oppdatere beholdningen til enhver tid.

 

Storforbrukeravtaler:

Vi har egne avtaler for kunder som forbruker mye fór til hundene sine.

Ta kontakt med oss for tilbud.

Gjensalg er ikke tillatt.

 

Arrangement:

Skal du eller din klubb holde ett arrangement, konkurranse, utstilling etc., og trenger noen til stand for salg av fór og utstyr, ta kontakt så ser vi hva vi kan få til. Noen klubber har avtaler med oss og får på disse dagene en egen klubbrabatt på noen av våre produkter.